Merhaba,
Bebeğim 5 ay 1 haftalık, 2 aydır mama desteği ve anne sütü ile devam ediyoruz. Ondan öncesinde çok sütüm vardı ama git gide azaldı, hala da azalmaya devam ediyor. Bebeğimde meme reddi de var çok iyi de emmiyor. Forumlarda bestlak gibi süt arttırıcı damlalar kullananların yorumlarını okudum ama hepsi ilk aylarda başlamış, 5 ay civarında sütü kesilmeye yakın kullanan faydasını gören var mı acaba? En azından günde 3-4 kez az da olsa emziriyorum, kesilmesini istemiyorum.