Gzmay Bebegim 7 aylik dün bıngıldağının iceri doğru çöktüğünü farkettim.genel durumun da bi skntı yada huzursuzluk yok. Yarin doktora gideceğiz ama içim içimi yiyor. Başına gelen var mi yada bilgisi olan.
elifsezer_ Gzmay Yaa tehlikelimi bınqıldak çökmesi😱.Oğlum 10 aylık sanırım birazck çökük.Lütfen bilgisi olan banada yazabilirmi.Doktora gitmelimiyim.Tehlikelimi?
Gzmay elifsezer_ menenjit belirtileri yoksa cok korkulcak bisey yok yaziyor cogu yerde ama benimde icim rahat etmedi.yarin kesin gidicem gostermeye size de bilgi veririm.