Hmtgce Benim oğlum da tutmuyor 2.5 aylık oldu. Canı isterse 5 dakika tutuyor sonra düşürüyor. Sürekli deniyorum ama tutmak istemezse de kendi bileceği iş. Ama bu şekilde şerbet, pekmez gibi yiyeceklere sürüp vermek yanlış. Annem ve kayınvalidem de ısrar etmişti ama kabul etmedim. Onun için tek besin süt yahut mama olmalı.