Dstan biz rutinlerimizi 1 aylıkken oluşturmuştuk. Ve erken başlanın çok faydasını gördük.
Yaz bebeği olduğu için her gün yıkayabiliyordum ve rutine duş aldırmakla başladım. Mayışıyor ve gevşiyordu, sıcak su gaz sancısı içinde rahatlatıyordu. Sonra masaj ve giyinme. Işıkları karartıp besledikten sonra yarım kundak yapıp elleriyle kendini uyandırmasına engel oluyordum. Beşiğine koyup white noise açıp, emzikte verince zaten uykuya hazır hale geliyordu. Ufak salınımlarla uyutuyordum sonra kolayca.