Benimki de aynen öyle. Gece en son 1de içip ertesi gün öğlen 12ye kadar içmediğini biliyorum. Bende uyurken veriyorum biberonla gündüz uyurken bile icmiyor. 4 aya girdik hala 2 saatte bir 90 cc içiyor normalde. Şuanda oda yok en son gece 1de 90 CC verdim geceleri uyurken çok güzel içiyor şimdi saat 3.30da verdim tekrar 120 cc sabah 6.30da tekrar vericem. Bide gün boyu icmicek çünkü 20 CC 30 CC zor iciyor jel falan aldım acaba dişten dolayı mı diye çünkü alt dış etinde beyazlama var ama jelde fayda etmedi dün en sonunda sinirden manasının içine princ unu ekledim muhallebi gibi oldu onu kaşıkla yedirdim çünkü aç biliyorum. Sabah 10dan öğlen 2ye kadar bişey yememisti.