MilenaBayar Memeye koyuyorum hırçınlaşıyor sancılanıyor ağlıyor bişeyler oluyor nedir çözemedim. Sütmü gelmiyor dedim baktım süt var , çok tazzikli de değil rahatsız etmiyor. Derdi neolabilir ki yaşayan var mı?
Kuzumveben MilenaBayar gazdan canim oyle yaptigi anda gazini al ve ezmirmeye devam et benim kizimda aynisini yapardi memeyi kesistirir agzindan cikarir sinirlenirdi hepsi gazdan yani
kimyageranne MilenaBayar bnm kızımda o şekilde yapıyordu en sonunda 4. Ayda bıraktı emmeyi . Sütüm yoktu desem af edersiniz sütten gögüslerimi zor taşıyordum fışkırıyordu sütler ne yaptıysam olmadı meme reddi ile bıraktı
Annem42 MilenaBayar gazı varken yapar bnm kızım gazını cıkartıp tekrar memeyı veriyrm. Bide 1hftadr gece aglayark uyanıyr acıktı sanıp meme veriyrm almıyr kndini geriye atıyr besigine geri koyup sallıyrm uyuyr bnde bnu cözemdm
Ipek02 MilenaBayar Canım meme reddi olabilir , Gaz olabilir ve sütün az geliyor olabilir öncelikle gazını çıkartıp emzirmeyi dene ve sütünü sağ ne kadar çıkıyor ayına göre kaç cc ile doyar bunu bak 2 side tamamsa meme reddi benimde öyle oldu meğerse sütüm yetmiyormus oğluşuma sonra hiç moral bozmadım sık sık emzirdim şimdi eskiye döndük şükür oda artık rahat emiyor inşallah seninkide düzelir
Didarr Ben de aynı durumu yaşıyorum içiyor sonra ağzını götürüp getiriyor tutamıyor gibi oluyor ağlıyor doymuyor mu diyorum 2 aylık kızım sizin kaç ay
Cigdemalparslan Didarr canım benim bebeğimde böyle yapıyor. Böyle yapıyorsa bi huysuzlugu var demektir benimki uykusu olunca böyle yapıyor.
Naz_gul24 Merhaba hayırlı geceler benim kızımda 2 buçuk aylık 3 gündür çok huzursuz emmiyor memeyi bırakacak diye korkuyorum ne yapabilirim acaba
Cigdemalparslan Naz_gul24 huzursuzluğunun nedenini bulmaya calısın, altı temiz olsun emzirirken mutlaka gazını cıkarın ve uykulu olmasın
Snmaydn Meme reddi böyle bişey birde yeni doğanlarda gazı çıkartıp devam edin emzirmeye emzik biberon kullanımı asıl kaynağı farklı besleme yöntemlerini araştırın lütfen 🙏 facebook emzirme akademisine üye olun derim birde doula bir hanım var çok yardımcı oluyor bu tip durumda olanlara…
Unsican Bizimki de ayni seyi yapiyor 1 aydir suan 3 aylik tam.. yeni kesfettim uykusu var demek kesinlikle. hemen uyutun aglasada 2 3 dk hrmen sakinlesiyor uyuyor onu yaptiktan sonra sabirla pispislayip hafifce sallayabilirsiniz. 15 dk uyuyup sonra uyanip hrmen notmale donuyor emmesi.
BusraBal MilenaBayar benim kızımda 2 ay 10 günlük. Ara sıra oda yapıyor. Bazen ağlayarak bazen ağlamıyor. Bi 2 3 dk emdikten sonra memeyi alıp çekip aniden kendini geri doğru atarak bırakıyor. Sonra tekrar almak istiyor. Bu şekilde davrandığında memeyi bıraktırıyorum sürekli al-bırak gaz yutabilir diye. Genelde gazı olduğunda yapıyor çok gazlı bi bebek. Gazını çıkarıp sakinleştirmeye çalışıyorum. 1 saat sonra emse hiç bişe olmaz ama o red anında zorlanınca daha çok sinirleniyor
AzraHatice MilenaBayar canım gazdır sebebi kötü düşünme benim kızım da öyle emzirirken gazını yapmaya daha meyilli oluyorlar o yüzden hırçınlıkları karnını karnıma iyice yaslıyorum poposunu pışpışiıyorum öyle yaptığım zaman daha rahat emiyor dene derim
turkerg Gazdan malesef. Benim oglanin genelde alttan gazi oluyor. Cikarttiriyorum emene kadar deniyorum. Emmedikce gaz var diyorum. Basta ben de cok uzulmustum ve meme reddi yasadigimi dusunmustum. Cok sukur degilmis.