gknrylmaz 6.Ay Bitmesin İstedim Ama 7.Ayda Güzelmiş. Aşısı Var 6 Aylıkken 2 Bacaktan 1 Ağızdan. Ek Gıdada 5.Ayda Serbest Olanlar 6
Aydada Aynı Şekilde. Kızım Desteksiz Oturmaya, Farklı Sesler Çıkarmaya, Daha İncr Nesneler3 Uzanmaya, Ayakta Durmaya Başlamıştı. Ayakta Durmaktan Kastım Yürümek Gibi Değil. Otururken Kalkıp Ayakta Vakit Geçirmek İstedi.Çok Güzel Bir Ay 6.Ay.Uykuları Düzene Giriyor.