BrcnBlgn benim bebegim cok gazlı bi bebekti kolik derecesinde degildi ama gazından cok cektim halada devam ediyor ama eskisi kadar degil benim deneyimim cogu gaz damlasını kulandım o gaz damlaları sabaha kadar ıkınırdı ben gaz damlası verdigim zaman sabahlara kadar uyumazdık o yüzden hiç birini vermiyorum sadece biogia düzenli hergün beş damla veriyorum bi zaman kimyon verdim o rahatlatı sonra alıştı ona işe yaramadı ben en cok faydayı bi su bardagı suya bi çay kalıgı anason bi çay kaşıgı rezene demledim 15 daka bekletim bebege 3 cay kaşıgı veriyorum hala bazen yaparım ben 40 geçtikten sonra verdim bu karılımı baya faydalsını gördüm