18 günlük anneyim. Bebeğim memeyi istemediği için sağarak biberonla veriyorum. Bir kerede tek göğüsten 40 ya da 50 çıkıyor. Az mı sizce? Azsa nasıl artırabilirim? İki, üç saat bekledikten sonra bu kadar çıkıyor bu arada. Bilgisi olanlara yazabilir mi..