14 aylık oğlum var, etkinlik arıyorum. Kabın içine bir şeyler atma, kaptan kaba bir şeyler taşıma gibi oyunları sevmiyor maalesef. Sürekli evdeyiz ve ne yapacağımı bilemiyorum. Köpeğini saklıyorum ve saklambaç oynuyor onunla, kitap okuyoruz, arabaya biniyoruz, temizlik yapıyoruz, top oynuyoruz bu kadar. Rutine bağladık😔 önerilerinizi bekliyorum kızlar