RaziyeNu bir tane ahşap beşiği var ona sallanmak denirse bir iki kere git gelle hemen dalıyor. Gün içinde genelde süt veriyorum biberonda dalıyor. Gece de biberon için uyanır içer sütünü poposunh yan döner yatar uyur. Yatağında rahat dönemiyor yanımıza alıyoruz yan dönüyör hemen uyuyor. 6 aylığız. Çok gaz sancısı varken battaniye de dahi sallamayı denedik kahkahalarla gülerdi. Aşırı keyif alıyor sallanmaktan. Ayağanda salla uyanır zevkten. Sadece beşiğinde sallanınca uyuyo. Ama şöyle yatağa koyuyorum kendi kendine dalıyor diyenlere hayranım. O raddeye nasıl gelicem bilmiyorum. Gene de uyuması uzun süren bir bebek değil maks 10dkka sallamışızdır en uzun.