Kızım 3.5 aylıkken falan kucağımda tutarken basmaya çalışırdı 5. Ay kontrolünde doktor bastırmaya çalıştı basmak istemedi doktora dedim önceden çok istekliydi şimdi basmak istemiyor diye o da dedi ki ilk zamanlar refleks olarak basar bu aylarda reflekslerinde gerileme olur ilerleyen zamanlarda kendi kontrolüyle basmaya başlar endişe edecek bişey yok dedi bilginiz olsun 😊