İyi akşamlar kızlar
4.5 aylık bebeğim zaman zaman abisinden babasından korkuyor ve çığlık çığlığa ağlıyor bir bende sakinleşiyor
komşumuz gelmişti sevmek için ona da bas bas bağırdı ve ağladı korktu
tamam yabancılar neyse de
babasından abisinden korkması hâlâ kafamı kurcalıyor
korkuyorum bir problem mi var acaba 😣😣😣neden böyle yapıyor