betulunannesi Anneler 48 günlügüz bebeğim durmuyor çok agliyor kolik olup olmadığını neden anlarim birde reflü var galiba 😔
Nurdem0433 betulunannesi canım reflü varsa bize doktorumuz yastık önermişti işe yaramıştı kolik olayında benim büyük oğlumda vardı çok zordu belli bir saat olduğu bizde o saat genelllikle akşam 8 gibi başlardı ne yapsak susmazdı göbek fıtığı bile olmuştu en son hamak aldım o rahatlattı biraz
Emine_1245 Gaz sancısı hergun aynı saatte başlayıp bir süre ağlamalı krizli bir şekilde devam edip bitiyorsa kolik gaz oluyor canim
betulunannesi Nurdem0433 ya doğduğundan beri reflü yatağını kullanıyorum aslında ama hiç ise yaramıyor çok kusuyor çok hiçkiriyor uykusundan uyaniyor midesinden boğazına geliyor
Nurdem0433 betulunannesi reflü yatağını bende kullandım Dr yastık deyince yastığa geçtim bide bizde burun tıkanıklığı oluyordu kaç kez Dr götürmüştüm hasta oldu diye meğer reflü den ötürüymüş kusmuk kalıntıları burnunu tıkıyormuş