Bendeanneyim canım bu batıl inancın banyo ya da tuvalet çöpleriyle ilgisi var mı bilmem. Ama mutfak ve ya evin başka odasında olan çöplerle karışması doğru değil yemek artığı ekmek kırıntısı falan atılıyor bez nimete değmesin diye ayrı atıyorum. Zaten bebeğim ve ben yalnız yaşıyorum her yere çöp koymadım da bu yüzden direk balkona kirli bez poşetine 🙄