Merhaba anneler. 1 haftadır oğlumun kasığında zaman zaman şişlik görüyorduk. İnternetten araştırdım kasık fıtığı diyor ve tek çözümü ameliyatmış. Oğlum düzeltilmiş 3 haftalık😞 doktora götürdüm bugün. O da aynısını söyledi. Kasıl fıtığı ve en geç haftaya ameliyat olması lazım dedi😞 Başına gelen var mı acaba?