Atakdan mıdır yoksa kızımda olan hep huysuzluk halinden midir bilmiyorum artık çok yoruldum geceleri biraz daha rahat uyuyor ama gündüzleri hiç uyumuyor her uykuya geçiş sürecimizten nefret eder oldum artık kolik bi bebekti geçti diyodum şimdi bide bu sorun çıktı anason çayını nasıl veriyorsunuz yapıyorsunuz kaç ölçü kaz kez veriyorsunuz eşime anason tohumu ve rezene aldırdım birlikte kaynatılcak demiş aktar ama ne kadar katıcam suyu ve bu tohumları yardım edin lütfen