Bal-Kaymak Seray123 yoğurtla başladık doktorumuz öyle söylemişti bende öyle düşünüyordum zaten. Sonra patates havuç balkabağı falan öyle gittik en son meyve ☺️
Bal-Kaymak anneadayi06 doktoru 5.ayda başlattı bize. Cam şişede günlük süt veya cam şişedeki pastörize sütlerden yap denişti. Öyle yapıyorum günlük pek bulamıyorum. Sütaşın cam şişedeki sütlerinden yapıyorum.