iremby ben wellcare 400 kullanıyorum 2, 2,5 aydır kullanıyorum daha şişe yarının bir tık altında, 30 tl gibi bir fiyata almıstım, içerisinde hem fıs fıs bası hemde damlalık var, ben fıs fıs kısmını kullanıyorum, bebegimin agzına uzattığımda zTen agzını acıyor bir fıs sıkıyorum bende, sonra yalanıyor zaten 😊