yaseminsavas bende ilk basta onu aldım gaz ve kakasnı yapamıyordu agzından cok akıtıyordu ustu ıslanıyordu mamadan yarısı iciliyordu yarısı dokuluyordu anne göğsüne uygun philips aventin biberonunu kullanmamıza ragmen aptamilin comformiline gectik biraz koyu kıvamlı o onda akıtma olmadı agzndanda gaznı ckarabildi ama kakaya çözüm olmadı malesef bgun eczaneden evolvianın testırnı aldm oda pronutra gbi agzndan cok akıyor mamayı ustu bası yiyor sanki gaz ckarmada sorun yapmadı aptamil pronutraya göre mamanın çözünürlüğü de güzel 👍🏻 bide elimde mama olmadığı icin sma aldım evolvianın 1 numarası yokmus testırla sma verdiler dene diye sma deneyelim bakalm bide o nasl deneyimleyip en son karar vermek istiyorum gercekten yoruldum diken üstünde kusacak diye bekliyoruz heran. Zeytinyağı vermeden kakasını yapamıyor bazen oda fayda etmiyor bünyesi alıştı artık