uzumun_annesi Kızımın doğumgünü yaklaşıyor , nasıl bir şey olabilir , abartıdan uzak , şekilde , pandemi var, mecburen evde olacak zaten, ailem, eşimin ailesi herkes başka şehirlerde onlar gelmeli mi , yoksa çağırmasam mı hiç kafam karışık !
Bsecill uzumun_annesi benim oğlumun haftaya Cumartesi günü gidip annemlerde kutladım kendi kendimize haftaya kvalidemlerde kutlayacağız kimseyi bir araya toplayamam riskli çünkü