Merhaba Arkadaşlar..Bebeğim 7 ay 13 gunluk..Kafasinin arka alt kisminda cok kucuk şişlik var.Parmagimla dokundugumda hareket ediyor derisinin altinda..Kuçuk sert bez gibi bir şey..Internetten araştirdim bazilari tehlikeli degil diye yazmiş bazilarida tehlikeli bulmuş emin olamadim..Yardimci ola bilirmisiniz.Bir kac gune doktoruna gidecegiz ama onceden rahatlamak istedim cok huzursuzum😔