rainbowbaby Kızlar merhaba kayinvalidem 20 gün hastanede tedavi gördükten sonra eve döndü üst katımızda oturuyor eşim gidip geliyor annesine bakmak için hala bulaştırıcı oluyor bu kadar gün sonra bilgisi ya da tecrübesi olan var mı
mombeto rainbowbaby canım ben 14. Gün pozitif çıktım yine de karantinaya almadılar pozitif bile çıksan bulaştırıcı değilsin dediler ve hamileydim sonra bir daha test de yapmadılar çıkın istediğiniz gibi dediler 15 güm daha çıkmadım ama bulaştırıcı değildi pozitif bile çıkmama rağmen
anakraliceee @rainbowbaby 10.gunden sonra bulaştırmuyor canim.ben geçirdim 12.gun hastaneye tekrar test yaptırmaya gittim negatif oldum mu diye beni geri çevirdiler 10.gunden sonra karantinaya çıkıyorsunuz bulastiriciligi olmuyor diye
rainbowbaby anakraliceee sagol canm kayinvalidem baya ağır geçirdi de ondan sordum acaba evde geçirenlere göre bulaştıriciligi farklı mi.diye
anakraliceee @rainbowbaby sagol canim bizde çok ağır gecirdik hatta beni.covid zaturre yaptı sırf yasim genç diye bi rahatsızlığım yok diye evde geçirdim ama Rabbim kimseye yaşatmasın cok zor😔
Pinarice Hastanede tedavi görenlerde bulaştırıcılık biraz daha uzun sürüyo diye okumuştum canım virüs yükünden dolayı. siz yine de tedbirli davranın, maske ve mesafeye özen gösterin bi süre daha ne olur ne olmaz