Gaz dan hastanelik olduk uyumuyor ağlıyor ikiniyor ne vereyim bilemedim bu gaz nasıl geçecek çok yoruldum bir tek kucakta uyuyor belim koptu uyidugu da yarim saat günde toplam 5 saat zor uyutuyorum moraller sıfır bir akıl verin bu gazın bir çaresi yok mu 😩