Mariiiin1 Kızlar 5 ay oldu dogum yapalı. En son kırkımda adet oldum birdahada olmadım. Sadece gecen ay az bi şekilde kahverengi leke geldi. Normalmi? Emziriyorum mamada verıyorum. Süt korurmu oyle birşey dıyorlar?
DuyguDamla Mariiiin1 emziriyosan normaldir bende 5 aydır hiç olmamıştım ama bu ay ilk defa adet oldum 4 gündür adetim devam ediyo ☺️
Songultugra Mariiiin1 adetin gelmeyebilir düzensiz olabilirsin cnm ama çocuk düşünmüyorsanız tekrar korunun mutlaka
Rumesssa Bende 6 ay olmadım keşke bi 6 ay daha olmasaydım büyük rahatlık 🙄ne sorunu canım süt korumaz adet olmadan da hamile kalabilirsin sen o lafa dikkat et süpriz yaşama