Unhappy_ Bebeğim 2 aylık olacak ve hala meme ucum iyileşmedi. Gümüş kapak, kremler herşeyi kullanıyorum ama fayda etmedi. Acaba bebeğim emmeyi bilmiyor da o yüzden mi bu yaralar geçmedi ne yapmalıyımmm
Brrn8890 Unhappy_ devam ediyorsa ucunu emdiği içindir gogusunuz kahverengi kısmini. Tamamını emdiginden emin olun.insalllah geçer çok fena bisey bende aynı durumdayım biberonda kullandığım için sanırım hala düzgün tutamiyo memeyi 😔
Unhappy_ Brrn8890 deniyorum kahverengi kısmını ama yinede ucunu yakalayıveriyor. Çok zorlu bi süreç inşallah geçer
Sezin1 Unhappy_ merhaba bende iki ay çektim göğüs ucu yaradı çok canım acıyordu ve kanama oluyordu lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyorum tavsiye ederim çok iyi geldi