Eysfts canim benimki de 2 ay 6 günlük ve prematüre. 3 gun önce bizdede oldu ama ben o gün biraz fazla beslemistim ona bağladım. Beni emdi sonra daha aranıyordu mama yaptim inuda icirdim ki normalde o kadar almaz . Bide emme refleksi daha tam değil doymamış tir diye düşündüm fiskirarak kustu bütün üstüm basim battı. Ara ara az az çıkarıyor şimdi dua önce olmamıştı gerçi sadece 2 haftadır evimizde bebegim öncesinde kuvozdeydi b.Bide bizde reflu var seninkinde beslenme ile ilgili bişey olabilir mi çok beslenmiş olabilir mi