Muverrih Hem uygun hemde kaliteli diyebileceğiniz bir marka var mı? Ben genelde markaya takılıyorum trendyolda farklı markalardan aliyorum ama biri birini tutmuyor kimisi çekiyor kimisi küçük geliyor kimisi çok kalitesiz.
simsekmevlude Muverrih ben hep lc waikiki den alıyorum.. dediğiniz gibi farklı markaların üeünleride farklı oluyor 1 kere aldık boyasını akıttı hep o yüzden yine bildiğimden şaşmıyorum..Arada H&m e bakıyorum indirimden bişey denk gelirse 🙈🤣 Ama çoğunlukla lcw 😌
Sule_eylul2906 Muverrih bende kızıma genelde LCWaikiki koton Kids in ürünlerini alıyorum seviyorum çekme boyası çıkma gibi hiç sorun yaşamadım şu ana kadar 💁🏼♀️
Gokcemsii Muverrih genelde h&m Zara ve waikikiden alıyorum. Biraz pahalı gibi ama ürünleri kaliteli h&m ve Zara’nın.
Muverrih simsekmevlude Hep trendyoldan aldım bu zamana kadar sıkıntı yaşamadım hepsi çok güzeldi son zamanlarda aldiklarimdan sonra artık tevbe ettim. Waikiki almadım hiç ama eşime kendime aldığım kıyafetlerden hiç memnun değilim tüy döküyorlar lcwdende soğudum. Çocuk kıyafetleri iyi oluyorsa oradan alayım
Ranadlbl Hamilelikte istagramdaki melon bebe sayfasından bir kaç parça ürün almıştım çok kaliteli geldi. Ne çekme ne solma yapmadı, kesinlikle tavsiye ederim 🥰👍 bazen ebebek, lc waikiki değişiyor yani😊
uzumun_annesi EBebek doğduğundan beri… ama artık pek almayacağım kalıpları hoşuma gitmiyor6 ay diyor bebek daha giyemeden küçülüyor nasıl bir şey bu ?
030419 Muverrih çoğunlukla LCW’den alıyorum; çok güzel modeller oluyor; bebek ürünleri de kaliteli; hem fiyatları da uygun sayılır özellikle mevsim sonlarında indirim zamanları çok uyguna geliyor (ben önceden alıp kenara koyuyorum kıyafetlerini). Soobe mağazası var ise yazlık kıyafetler açısından çok iyi oluyor; bunların dışında h&m ve ebebekten alışveriş yapıyorum.
simsekmevlude Muverrih hiç sorun yaşamadım çocuk kıyafetlerinde 5.5 aylıklar ve baştan beri hep waikikiden aldım gayet güzel geldi aldığım ürünler ☺️ Bende bızım ıcın olanları begenmıyorum ama cocuk ürünleri iyi
Gok_53 Muverrih genelde Waiki , H&M ve Zara’dan alıyorum . Takım olarak H&M dış giyim ve elbise Zara , ev günlük , pijama gibi waiki şuana kadar hiç bir sorun yaşamadım ☺️
Ygz Muverrih bu sene lcw erkek bebekleri icin çok iyi şeyler çıkarttı kış için çoğu kıyafetini lcw den almıştım dış giyimlerini h&mden gecen sene de zara vazgecilmezimdi bu sene indirimleri bile pahalıydı bisey almak istemedim 😏
Eminos Muverrih cocuk kiyaferine cok para vermeye gerek yokuygun ve kaliteli lcw den aliyorum sweatler kazaklar pantolonlar cok guzel hepsi