limonlukarpuzzz probiyotik kullanıyoruz canım. Yeme içme hepsi lifli olmasına özen gösteriyorum. Yer elması, pırasa, yulaf aklına gelen her şeyi yapıyoruz ama nafile. Her gün ev yapımı yoğurt, Kefir yapıyorum ekstradan akşamları yatmadan bir çay bardağı kadar içiyorum. Yani yemeden kaynaklı değil. Diş dönemi çoğu bebekte ishal yapıyormuş ama bizde kabızlık yaptı. Teşekkürler yorumun için.