8 aylık bebekleriniz hangi gelişim aşamalarındalar. Kiyas yapmak değil zaten okuduğum kadarıyla bebeklerde bi yön gelişirken diğer yön geriden gelirmiş. Sıralı şekilde ilerliyor yanı. Benim kızım bayrağıdır emekliyor yani 4 aydır diyebilirim. Koltukların kenarına falan tunuyp yürüyor. Hattâ dün 1 2 saniyeliğine desteksiz ayakta durdu ve bir adım atıp pat düştü ay ağlayacaktım 😍 uykularımız sıfır nerdeyse hergun post acıyorum zaten geceleri 102737373838 kez uyanıyor. Ek gıdayı bi yiyo bi yemiyo süt içme cc çok azaldı. Kilosu normal diye pek takmiyorum. 6 aylıkken 8 kiloydu şimdi kaç bilmiyorum. Odada gittiğim an ağlıyor tuvalete bile zor gidiyorum. Çok hareketli sürekli oyun halindeyiz. Hayır yapma gitme gibi kelimelerime çok sinirlenip bağırsa da sozumu dinliyor ve genellikle yapmıyor. Bi alt dışımız çıktı üstten iki taneyi bekliyoruz kabarık halde. Baba anne diyor ama belirgin değil elbette babababa gibi.. oyuncakları pek sevmiyor hep olmayacak şeyler ilgisini çekiyor her bebek gibi. Çekmecelerimiz hep karman çorman mesela. Giyinmek altını degistrmek kabusumuz en güzel vakitlerimizse duş keyfisi🤩 birde babasıyla kovalamaca oynamaya bayılıyor. Sizde neler var bakalım belki öğreneceğimiz birseylerde çıkar 🥰