Duru2819 2 ocak 2020 de 2.dogumumu yaptım. 4 ocak 2021 de de 3.dogumu.3ü de sezeryan. Küçüklerin arası yani tam 1 yıl. 39.haftada dogurdum. Doktorum 38 de almak istemişti dikişler aynı bir balonu şişirdiginizde nasıl gerilip patlama riski artıyorsa sezeryanda da hafta ilerledikçe dikişler patlayabilirmiş. Ama yıl kaybetmemek için 2021 i beklemek istemiştim.bişey de olmadı. 3.sezeryan benim üstelik 2.ye göre daha riskli. Ama sorun olmadı. 36 bana biraz erken gibi geldi.