Evet evettt!!! Başardııımm ilk denemede başardım. koydum beşiğine açtım beyaz gürültüyü çünkü o sesle hep sallardım 🥳 emziğini verdim ağzına ışıkları kapattım gece lambasını açtım kısık derecede sonra biraz izledim bi baktım sağa sola kafasını çeviriyor sesler çıkartıyor şşş diye uyardım sonra elimi ön kısmına kaburganın olduğu kısma koydum yavaş yavaş pat pat yaptım elimi tuttu ritmi azalltıkça gözleri gitti ve bi baktım küçük Ela uyumuşşş 🥰🥰 benim kuzum 4 ay 5 günlük diş huzursuzluğu yokken bunu başarmak istedim hazır atak da hafiflemişti. Şimdi uyandığı zaman ışığı açmadan emzirip tekrar beşiğine koyucam. Gün içinde 2 kere uyuyor bi uyandıktan 1 buçuk saat sonra 2 saat uyuyor bir de saat 5 gibi yarım saat uyuyor 🧐 ben 1 saat sallardım beşiğinde bileğim kopardı inşallah böyle devam ederrr😍😍