Merhabalar 4 buçuk aylık bebeğim var. Doktorumuz yavastan ek gıdaya geçebileceğimizi söyledi. Oğlum hem anne sütü hem mama iciyor. 3 gün kuralına uyarak yogurt yemeye başladık. Baska neler verebilirim Oğluma yardımcı olurmusunuz. Bin bir türlü şey görüyorum kararsız kaldım nasil baslamam lazım bilmiyorum. Lütfen yardımcı olun ❤ Teşekkür ederim şimdiden.