Nilay444 Meraba guzel anneler. Bebegim 4 aylik ve ön alt damaginda 2 tane beyaz nokta olustu. Bu dis cikarma belirtisi mi? Agiz suyu da akiyor ve eline geceni agzina goturuyor. Acaba cok mu erken?
Esmanur16 Nilay444 bızde dört ay iki günlüğz başladı birkaç haftadır doktor diş filizlenmis geliyor dedi artık nezaman çıkar bilmiyorum aşırı mızmız sürekli ağlıyor eller ağzında
Deletedmom30 Nilay444 benim oğlumda 4. ayda çıkardı. Ama bazen diş incisi denen bi durum oluşuyor. Arkadaşımın çocuğunu diş çıkarıyor diye düşündük. Diş incisi oluşmuş ☺️
Misterious Benim kızım da 5 ayı dolmasına 1 gün kala çıkardı ilk dişini olabiliyor sizde de belirtiler var yakında cikar
Misterious Nilay444 atesvolmadi hep huysuz olduğu için huysuzlugu bilemiyorum 21 aylık hala huysuz :)
Yunus_Aras Yenibebek_yenianne ya benimde bebeğim sürekli dişini kaşımaya çalışyor çok erken diyordum ben 🙈 maşallah size ya
efepasa Benim bebeğim de 3ay 20 günlükken alt iki diş çıkardı. Şimdi 7 aylığız altı dişi var🧿 ama eller yine ağızda. Anlamadım ben bu işi
archmom Nilay444 belirtileri erken basliyor ama cikmasi uzun suruyor.Kiziminda 3.ayinda baslamisti 7. Ayda anca patladi