Allah ıcın bir yardım edin.
Kızımın bugun atesi 37.5 - 38 lerde. 4 gundur yemek yemek ıstemıyor agzı kilit. Yanı asla uyumadı gunduz. Ve aksamı aksam ettik. Sureklu huzursuz ve mutsuz bir bebek tı. Bugun hıc kusma olmadı. Yatarken mama vereyim dedim mama verirken uyudu ve o an tıkandımı ne oldu fıskırarak mamayı kustu. Sizce bu nedir. Artık elim ayagım tıtrıyor. 13 aylıgız