3 ay 5 günlük bir kızım var gündüz ilk uyanınca emiyor onu dışında hep sallayarak uyutuyorum öyle emziriyorum. Gece emiyor uyku arasında olduğu için. Sürekli mızıldıyor ne salıncakta ne oyun halısında duruyor. 4.5 yaşında bir kızım daha var ama bebek bugün çok zorladı beni. Sürekli ıkınır gibi ağlıyor. Yatırıyorum kalkmaya çalışıyor zorluyor kendini. Emerken tükürür gibi yapıyor. Bu ne böyle anlamadım ya 😩 sürekli huzursuz gibi ağlamaklı.