Avukattanneee şimdi şöyle oluyor, normalde günde bir kez bi kaç saat uyur sonra hep uyanık kalırdı hepte ağlayarak geçerdi gece uykusuna yavrum ben bunu normal sanardım değilmiş tabi. Uyandıktan 2 saat sonra uyutuyorum, bazen 6.30 bazen 7.30 uyanıyor kaçta uyandıgının onemi yok 2 saat olunca uyutuyorum. 9.30 uyandıysa 11.30 bazen 12’ye doğru tekrar uyutuyorum 14:00 gibi uyanır 16:00 gibi mızmızlanmaya başlar, tekrar uyuturum ama şekerleme gibi bir şey yapıyor genelde o saatlerde bir saat kadar akşam 17’den sonra hep karanlıkta loş ışıkta fazla ses cıkarmadan uzanıyorum yanına 18 gibi uyutmaya başlıyorum eğer şanslıysam hemen dalıyor bazen mızmız oluyor 18.30 19’u buluyor. Genel olarak böyle tabi istisnalarımız oluyor ama böyle oldugundan beri uykuya gecerken cok cok ağlama olayını kesti ☺️