Kızım 3 aylıkken yine böyle bir konu açmıştım ama herkes ellerini keşfediyor rahat bırak demişti. Şuan 4 aylığız hala aynı problem bazen çıldıracak gibi oluyorum artık ne yapacağımı yada sorunun ne olduğunu bilemediğim için.
Kızımı uyutuyorum yatağına yatırıyorum 5 dk içinde avuç içi parmaklar ya da Yastık battaniye be gelirse emmeye başlıyor, sinirleniyor ve uyanıyor. Tekrar alıyorum uyutuyorum yatırıyorum tekrar emmeye başlıyor parmaklarını ya da dudağını emiyorve uyanıyor. Bu yatır kaldır işlemi belki 10 kez gerçekleşiyor ama o emekten vazgeçmiyor. Şimdi açtır da ondan yapıyordur diyenler olacak ama emzirip yatırdığı da aynı şey oluyor. Hatta kucağı da uyuturken de üstümü başımı ya da ellerini emmeye çalışıyor. Neden olur bir fikri olan varsa yorum yazabilir mi ya da başına böyle bişey gelen