Srhnzlcn ilknur_acr94 bende merak ediyorum sürekli yorumları paylaşıyo ama insan doğru mu diye düşünüyo.. bn dilbura hanıma danışmıştım kullanım mı diye.. bilgilerini aldı oğlumun kilo vs çiş sayısı fln gerek yok dedi.. insana daha güvenilir geliyor o şekilde☺️
Arimaya Ben solgar kullanıyorum. İçerik olarak aynılar. Bira mayası ve B12 var. Promalt solgar bestlak stil tea hepsini kullanmış biri olarak diyebilirim ki emzirmek ve bol su…
Armesss Ben kullanıyorum ve memnunum tavsiye ederim. Tavsiye ettiği şekilde kullanınca gece yatağım ıslanıyordu sütten 😃
Tazeanne1811 ilknur_acr94 aa bu arada onun tam zıttını paylaşan başka bir emzirme danışmanı var ki baya sohbet ettik kendisiyle bence bi onun sayfasına bakın
Tazeanne1811 ilknur_acr94 https://instagram.com/izmiremzirmedanismani?igshid=taxs8nqb5fab bu sayfa bi bakın anneler
Arimaya ilknur_acr94 açıkçası artma ondan mı bilmiyorum çok su ve rezene tüketiyorum. Dut kurusu. Çok etki etti bende. Ama solgarı da en azından vücut direncim için kullanıyorum günde 4 tane
Armesss ilknur_acr94 ara verdim şimdi ben adet olmadm hala ama her ay sanki adet gibi ağrım oluyor ve sütüm baya azalıyor birde meme reddi var oğlum sadece gece emiyor düzenli sağımla harika artış oluyor