Anneler bebeğim 3,5 aylık olacak çalışmak zorundayım mecbur biberona geçecez ama tutmuyor kaşıkla içmek istemiyor ayrıca devam sütüne veya mama ya de geçmek zorundayız kaç cc ve günde kaç kere vermeliyim ayrıca kakası değişir mi gaz sorunu olur mu kabız yapar mı Tecrübeleribizi paylaşır mısınız