Pinar22 Kızlar kullanıp memnun kaldığınız bebek telsizi varmı ? Kamera alıcaktım ama fiyat olarak çok pahalı o yüzden telsiz alıcam sanırım 🤪
Yaseminnnnn93 Pinar22 kesinlikle avent her sesi aliyorum icim cok rahat cizirti yapmıyor cok memnunum parasi yüksek ama alinca iyisi olsun artik bence
Pinar22 614408eoa valla canım bende araştırıyorum internetten almaya cesaret edemedim bi sıkıntı çıkarsa diye en iyisi e bebekten alıcam sanırım en azından muhattap olabiliceğiö birileri olucak hep
mirayyy20-20 Pinar22 çok memnunum ama 300m olmasına dikkat et çünkü dusuk mesafe olanı pek iyi değilmiş
Yaseminnnnn93 Yaseminnnnn93 https://www.gittigidiyor.com/bebek-guvenligi/bebek-telsizi/philips-avent-scd50100_spp_36805?id=589034740 Ben 460 aldim en fazla 450ye dusyor takip et surekli bence
Aybars2020 Pinar22 wewell kullanıyorum memnunum. Basta bizde kamera aldık ama ben begenmedim iade edip telsiz aldık daha kullanışlı bence