Srhnzlcn Merhaba kızlar sanırım 4. Ayda kan damlasına başlıcaz.. sorum şu sağlık ocağın ücretsiz verdiği kan damlasının kabız vs yaptığını duydum.. her bebişte öylemi kullanıp memnun kalan var mı☺️
mariecurie20 Srhnzlcn doktoru kabız yapar rahatsız eder dediği için hiç kullanmadım. Sidefer önerdi onu kullanıyoruz
ant331 Srhnzlcn d vitamini sağlık ocağının verdigini kullandım ama kan ilacı kabız yapıyor falan dediler dişe zarar veriyor diyince özel doktorumuzun yazdığını kullandım. Sidefer yazmıştı. Oda çok şekerli geldi. Bitsin ocean almayı düşünüyorum
Zeroo Srhnzlcn merhaba saglık ocavının verdigi kan ilacı yegenimin dişine zarar verdi cürümüş gibi dişleri siyah.
Srhnzlcn Zeroo ant331 seymakayra01 mariecurie20 Leylamoms Balkupum2505 yorumlarınız için çok teşekkür ederim☺️ Bnde kabızlık ve diş çürütmeyle ilgili yorumlar okumuştum sanırım risk almaya pek değmeyecek☺️
Leylamoms Biz de sorun oldu içtikten sonra bebeğim aşırı kustu ağız dolusu soguk soguk terledi 2 gun boyunca kakasi yeşil çıktı o yuzden vermiyorum ben