Benimde çocuklarımın arasında 21 ay var.Şu an kızım 26 oğlum 5 aylık ,başlarda çok zordu ikisine yetişmeye çalışıyordum çok ağlıyordum kızıma yeterince zaman ayıramadığım icin ama baktım ağlamak üzülmek bir işe yaramıyor ..üstelik yalnız bakıyorum kimsem yok eşim 14 saat çalışıyor çocuklarımla bütün gün yalnızım ..çok zor ama elbet bir gün büyüyecekler arkadaş yoldaş olucaklar 😊💙