Aselmira_26 Günde kaç defa kullanıyorsunuz memnun musunuz faydasını gördünüz mü bebeğiniz kaç aylık şu an
Selin93 Aselmira_26 günde 3 defa 3 damla olarak kullanıyorduk. Ama bizde bir işe yaramadı. Kullanırken 1.5 aylıktık. Şimdi 3 aylık oldu. Ara ara gaz sancılarımız oluyor , sıcak su torbası ve gaz masajı ile gidermeye çalışıyoruz. :)
Mirac_21032019 Aselmira_26 gaz sorunu varsa adacayi yagi tavsiye ederim topuklarina ve karnina masajla
iremnurkilic Aselmira_26 kesinlikle bizde hiç işe yaramadı. Ama biogia ve sab simplex çok işimize yaramıştı kızım şimdi 5 aylık bıraktık kullanmayı baya oldu. Ama inanılmaz iyi gelmişti ikisini bir arada kullanmak
ZuleyhaG Aselmira_26 bebeğim iki aylık oldu ilk ayda kullandık biz.faydasini görmedik başka damlarda kullandık en son ilaçlardan vaz gectik kimyon icirdim ve o günü hemen etkisini görduk her gün vermeye başladım ve o günden sonra.hic sıkıntı çekmez olduk çok şükür
151120 İki gün kullandım kızım zorda olsa gazını çıkartıyordu iki gün boyunca sancı aynı kaldı gaz çıkışı hiç olmadı bebeğimde bende kullanmayı kestim ertesi gün tekrar gaz çıkarmalarımız başladı sıfır işe yararlık
ZuleyhaG Aselmira_26 bir çay bardağına bir çay kaşığı kimyon üstüne kaynamış suy cekilmis çekilmemiş fark etmez demlenmesi bekleyin bı kaç kaşık verebilirsiniz
bsr5 Günde 2 defa 4 damla olarak kullanıyorum. Aguline ve zincoyu birlikte kullanıyorum. Faydasını gördüm ben 2.5 aylık bebeğim.