Srhnzlcn Busesen canm liste değilde bu 2 anne 1 mutfak var youtubede bn çok bgendim tarifleri vs tecrübesiz olan anneler için güZel anlatmışlar bi bak istersen☺️
Busrabektas Busesen biz de 5 aylığız ek gıdaya başladık ama açıkçası denemelerle uğraşmadım alerjik bir bebek olmadığı ve alerjik reaksiyonu yüksek besinler vermediğim için. Suana kadar kabak patates havuç balkabagi verdim brokoli de deneyeceğim hiçbir etken olmadı az az hepsinden verdim. Biraz daha alışsın https://ty.gl/2kouupb bu kitaplardaki tarifleri deneyeceğim çok güzel çeşitli tarifler var.
Humi Busesen erken olmamismi? Kilosu iyiyse onerikmiyor 5. ayda tadima baslanmaya. Tabi sizin yavrunuz ben sadece fikrini soylemek istedim
Busrabektas Busesen ben linkteki 3 kitabı da aldım ama ağırlıklı olarak “Bu çocuk aç” kitabında tarifler var.
as_cn Biz de 4 gun sonra 5 aylik olacagiz. Ben de basladim tadimlara. Kızım sadece mama alıyor cunku. Havuç, bal kabağı, patates verdim. Bir de yogurt mayaladim onu deneyecegim. Ama ne zaman öğüne gecilmeli o konuda çok kafam karisik
Busesen as_cn bende öyleyim bazı sayfalarda ilk mamam diye pure tarifleri var acaba yapsam mı hep bir soru işareti,😂
RuzgarMommys 5 ay 10 gün olcak Tadim olarak başladik biz de eline veriyorum salatalık elma muz verdim Bu ay sadece diline damağında değsin eliyle tuttsun kokusuna tadina baksin yeter
Pnrbrk Benim oğlumda 5.ayına girdi mandalina dilimini elimde tutuyorum emiyor bide emziğe alışsın diye az bişey emziğine bal yada toz şeker değdiriyorum
Merrys Pnrbrk ufacıkta olsa bal şeker reçel tattırmayın bence bal zaten 1 yaş öncesi kesinlikle yasak onun haricinde büyüyünce yeterince şeker alacak bence şimdiden alıştırmayın🌸
Busesen Pnrbrk bende bazı meyvelerin suyunu azına sıkıyorum az az ama patates havuç kabak bitince napcam ilerisi yok bende 😂
Busesen Humi doktorumuz söylediği için başladık bide bebeğim prematüre kronolojik 8 aaylik düzeltilmiş 5 aylık gelisimi emme refleksi iyi olduğu için başlayın dedi sdce tadım olcak
Pnrbrk Teşekkürler kızlar 😊 ama neredeyse herkes başlamış doktorların bazılarıda 5. Ayda başlayabilşrsiniz demiş daha ben çok bişey vermiyorum ama yine de 6. Aya girmesini bekleyeceğim onun haricinde bal ve toz şeker verdim ya bişey olur mu