Linaduygu06 Kızlar 2 aylık kızım var ellerini birbirine vurunca sesli gülüyor ve kızım erken dönmeye başladı sizce normal mi bu durum 🤔
ubannesi10 Linaduygu06 bizimkide iki aylık dönüyor yüz üstü koyuyoruz sırt üstü dönüyor gülme bizde sesli yok ama tebessüm ediyor doğrusu hep huysuz bı bebek olduğu için konuşmaya vakit yok
Vefaanadnyadigar Linaduygu06 Bence normal 2 aylıkken oglum sesler çıkarırdı aglarken bile anne der gibi aglıyordu ama kızım az aglar ve ses çıkarmazdı fazla