Tiredmomy merhaba sizi çok iyi anlıyorum oğlum 9 ayı geçti ama halen yemek konusun da zorlanıyoruz. Bu hafta başında omlet yerken boğaZına kaçırdı ve epeyce kustu en son ambulans çağırdım filan. Eline verip yemesine cesaretim benim de yok , olamıyor ne yazık ki ve bu durum beni de çok üzüyor nasıl , ne zaman alışacaklar bilemiyorum. Sabahları ben yumurta haşlıyorum labne ile veriyorum avakado labne bazen ama pütürlü şeylerde sorun olduğu için tıkanıp kalıyorum bende