Sefaserpil Beyzazeynep benim oğlum baba anne dede abi aba hadi ver du du AA da da söylüyor sürekli bazen bisiler anlatıyor karışık yani mama meme diyor kız kardeşim adını diyor selcn ananne diyor bak diyor eee diyor bir yap diyorum yapıyor herşeyi anlıyor soyle dedimde bisiler anlatmaya çalışıyor yani gel diyor oyle yani iyimi sanırım bilmiyorum baktım kadarıyla normal diyorlar yani ayına göre iyimis böyle hep bu aylar
Beyzazeynep Sefaserpil bizde yap denileni yapiyor ismine bakiyor yasitlariyla da iyi. Kendisi yemek yiyor vs bunlar tamam. Ama konusma biraz sorun anne baba mama meme kapka( sapka) kavkan(tavsan) koka kak( toka tak) bunlar var. 21 aylik olacak ama bi tanidigimiz sanki geri kalmis der gibi konustu hemsire kendisi. Biraz taktim bu duruma sanki.
Sefaserpil Beyzazeynep bizimde aynı herşey anlıyor kendi yapmak istiyor ama her çocuk bir değil konuşma vs olsun siz milletin dedine bakmayın kiyislanayin çocuğunuz kimseyle üzülen siz ve çocuğunuz olur lütfen yapmayın gayet normsl bence ne kadar üstüne giderseniz l kadar inadına yapar o yüzden benim dicem bu size önemli olan sağlık olması herşey zamninda çok guzzel bı şekilde olur
Baldancocuk Boy yapisal birsey bardak bardak sut icirseniz de faydasini goremezsiniz benim bebegim de 25 aylik 96 cm bence genetiktir
Nebicimanne Sefaserpil 23 aylıkken 94 cm di kızım . Ben 160 eşim 186 ben babasına çektiğini düşünüyorum . Anne sütünü yeni kestim daha üç gün oldu 🥺🥺 pınar çocuk sütü veriyorum bir ay oldu baslayali öncesinde süt olarak beni emdi sadece . Süt çok etki etmez bence gen daha baskın gelir ben kisayim çünkü anam babam da kisa😂
CemreKerem35 Sefaserpil ortalamanın altında ama sizlerin de boyu kısa olduğu için sağlık açısından bir sorun olduğunu düşünmüyorum
Baliminannesi Sefaserpil ya aslında genetik demiş herkes ama benim boyum 164 eşimin boyu 176 kızımız 18 aylık 90 cm hatta ebe bile size göre kızınız uzun olacak dedi, bu arada ailede genel olarak çok uzun boylumuz yok
Baliminannesi Sefaserpil aslında iştahı çok yok fakat yoğurt kaşar peyniri Yumurta çok severek yiyor, süt içiyor, anne sütü alıyor sebzeyle falan çok arası yok.Doğduğundan beri kilo boy olarak hep öndeydi 52 cm doğmuştu zaten 😊