Merhaba. Çocuk doktorum süt artması için promalt içecek yazdı. İçeceğin ilk 2 kutusunda çok şiddetli kaşınmalarım başladı tüm vücutta. Çok fazla şeker içerdiğini öğrendim. Bu da alerjiye neden oldu. Promalt içecek kullanıp başına böyle bir durum gelen var mı? Neler yaptınız kaşıntı için?