dilara92 Kızlar selam. Bebeklerinizi gün içinde yüz üstü yatırıyor musunuz? En fazla ne kadar süre yatıyorsunuz uyurken. Dün ilk kez yatırdım tam 3buçuk saat uyudu ilk kez gündüz 😱 Gözetimli olarak gündüzleri yatırmamım bir sakıncası olur mu?
Tlnbrky dilara92 benim kızımda reflü vardı doktorumuz yüzüstü yatırmamı tavsiye etmişti 2aya girmeden yüzüstü yatırdım hala da yatırıyorum hiç sıkıntı olmadı aksine kafasını daha erken kontrol etmeyi öğrendi kontrollü olarak yatırınca bence hem gaza da faydası olur
Arifcan dilara92 ben hiç yatrmadm daha yüz üstü sadece kucagamda yatıyo o şekilde bende yatrym bari 🥰
gizemito dilara92 Ben 1 aylıkken gözetimli yatırdım. 2 aylıkken baya kendi kendine bıraktım. Şu an 3 aylık çok güzel kontrol ediyor kafasını. Yüzüstü yatmayı çok seviyor.
Srhnzlcn dilara92 eğer siz başındysanız bi sorun olmaz tabi.. yüzüstü yatmayı hani bebek uyku arasında burnunu kapatır kendini kurtaramaz nefessiz kalır diye önermiyolar
dilara92 Srhnzlcn eşim ciğer gelişimi için iyi değilmiş dedi de ondan sorayım dedim.Cok tesekkürler 🙏
Tlnbrky dilara92 onu bende duymadım ama doktorumuz yatır demişti tek sıkıntı nefessiz kalması onu da kontrol etmek gerekir
Berk2020Mert2008 dilara92 doğduğundan itibaren hep yüzüstü uyudu 6 aylık olduk hala öyle uyuyoruz bir sorun yaşamadık
fitannee- dilara92 benim oğlumda yüz üstü yatmayi çok severdi çokta güzel uyurdu şimdi üç aylık ellerini yalayıp uyandırıyor kendini o yüzden yatıramiyorum😑